خدمات تعمیرات دستگاه های موبایل و تبلت - کامپیوتر و لب تاپ

Mobile and Tablet - Computer and Laptop Repair Services

تعمیرات انواع موبایل و تبلت هوشمند

عرضه انواع خدمات تعمیرات و اسمبل کردن و اتقاء سیستم کامپیوتر و لپ تاپ

  • شرایط و مقررات پذیرش دستگاه:
  • مدت زمان تعمیر هر دستگاه بطور میانگین بین  3 تا 10 روز کاری می باشد که براساس تشخیص کارشناس در خدمات ارائه شده مدت زمان آن قابل تغییر است.
  • تعرفه هزینه تعمیرات نسبت به تعرفه قانونی لحاظ می گردد و قبل از تعمیر دستگاه به اطلاع مشتری خواهد رسید و تایید نهایی مشتری تعمیرات دستگاه پذیرش خواهد شد؛ و اگر تعرفه هزینه تعمیرات دستگاه بیش از حد معمول توسط کارشناس تشخیص داده شود، به مشتری اطلاع داده خواهد شد و با توافق فی ما بین با مشتری در تایید تعرفه هزینه ها پذیرش صورت می گیرد. هرگونه تعیین هزینه در تعمیر دستگاه به هر مبلغی، ابتدا به اطلاع مشتری می رسد و با توافق و تایید آن پذیرش صورت می پذیرد.
  • به هر دلیلی مشتری در ابتدا تعمیرات دستگاه منصرف گردد، طبق توافق هزینه های عیب یابی و باز و بسته کردن و نیز هزینه ارسال مرسوله پستی بر عهده مشتری است.
  • مسئولیت سلامت لوازم همراه دستگاه به عهده مشتری می باشد.
  • پذیرش دستگاه که توسط هر شخص یا مراکز تعمیراتی دیگر، که به اشتباه تعمیر دستگاه را انجام داده اند و باعث هرگونه مشکلات مضاعف بر دستگاه شده اند؛ معذوریم و این مرکز آنها را پذیرش نخواهد کرد.
  • مسئولیت تست (آزمایش دستگاه) حین دریافت دستگاه بر عهده مشتری است، و این مرکز پس از تحویل دستگاه هیچ گونه مسئولیتی نمی پذیرد.
  • دستگاه باز شده باشد و قطعه ای یا برد آن برداشته شده باشد، از پذیرش آن معذوریم
  • این مرکز هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات و عیوب نرم افزاری در دستگاه تحویل داده شده، نخواهد داشت و فقط تعمیرات سخت افزاری برد الکترونیکی دستگاه مورد تعمیر قرار می گردد.
  • دستگاه عیب مکمل (سخت افزاری و نرم افزاری) داشته باشد، حتما مشتری قبل از پذیرش دستگاه، کاملا شفاف مشکل و عیوب آنرا به کارشناس مربوطه گزارش دهد.
  • مشتری گرامی آگاه باشید، به وجود آمدن خراش ، خط و خش، ترک خوردگی و غیره در اثر باز و بسته شدن دستگاه های پرسی و کامپکت (Compact) ترکیبی و چسبی از امری اجتناب ناپذیر است.
  • دستگاه دارای گارانتی فعال باشد، با توافق مشتری و تایید مرکز آن دستگاه پذیرش خواهد شد؛ و این امر باعث غیر فعال شدن و از بین رفتن گارانتی یا ضمانت نامه دستگاه می گردد و مرکز در قبال آن هیچگونه مسئولیتی را بر عهده ندارد.
  • مسئولیت نگهداری دستگاه در مرکز حداکثر تا 10 روز به مشتری اعلام می گردد، لذا خواهشمندیم نسبت به تحویل گرفتن دستگاه خود سریعا اقدام فرمایید.
  • صحت مشخصات و آدرس بر عهده مشتری است؛ دستگاه ارسالی به مشخصات و آدرس که مشتری به مرکز اعلام کرده است، پست مرسوله می گردد.
  • مرکز خدمات تنها موارد گزارش شده در بخش ایراد را بررسی و اقدام به تعمیر خواهد کرد.
  • مرکز خدمات هیچ گونه مسئولیتی در مورد دستگاههایی که توسط پیک ، خاموش و بدون تست ارسال و تحویل می شود ، ندارد.
  • تحویل دستگاه در ازای تحویل رسید پذیرش انجام می پذیرد.
  • مسئولیت ضمانت تعمیرات به مدت 72 ساعت از زمان تحویل به مشتری می باشد؛ هرگونه مشکل بعد از مدت زمان مقرر بعنوان ثبت پذیرش جدید است و تعرفه هزینه به آن تعلق خواهد گرفت.
  • داغی دستگاه تحویل داده نمی‌شود.
  • زمان فعالیت مرکز از 8:00 صبح تا 20:00 است و روزهای تعطیل رسمی مرکز تعطیل می باشد
  • مشاوره برای تعمیرات و پذیرش دستگاه توسط کارشناسان مرکز رایگان می باشد

Laptop Repair Service

خدمات تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع لپ تاپ 

Mobile Repair Service

خدمات تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع گوشی هوشمند

مراکز خدمات تعمیرات دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی

مرکز شماره (1):

مسئول و کارشناس تعمیرات: حامد مرادی

شماره تماس:  08338264115 - 09188564113

آدرس مرکز: کرمانشاه، شهرک دیزل آباد، خیابان سوم، پشت بانک ملی، فروشگاه رویال

مرکز شماره (2):

مسئول و کارشناس تعمیرات: مهندس ایمان پورداد

شماره تماس:  08334294609 - 09182279240

آدرس مرکز: کرمانشاه، فرهنگیان فاز 2 - ایستگاه 2 ، شرکت پژوهشگران صنعت الکترونیک آریایی

مرکز شماره (3):

مسئول و کارشناس تعمیرات: مهندس مسلم کولیوندی

شماره تماس: 09366960412

آدرس مرکز: مشهد، خرمشهر، خیابان امام خمینی-62 (کوشک-5)، بلوار امام خمینی، فروشگاه صانع

مشتری گرامی

مشاوره با کارشناسان و رفع مشکل بصورت غیرحضوری رایگان می باشد.

لطفا، قبل از مشاوره با کارشناس حتما موارد زیر را برای تشخیص رفع مشکل آماده فرمایید:

  • نوع دستگاه
  • مدل دستگاه
  • علت خرابی
  • سابقه تعمیرات دستگاه
  • پیغام های که بیانگر عدم فعال بودن دستگاه

اگر دستگاه مشکل فنی و قابل تعمیر دارد، برای هماهنگی و ارسال دستگاه در زمان کاری 8:00 تا 20:00 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *