- شرایط و مقررات پذیرش دستگاه:
- مدت زمان تعمیر هر دستگاه بطور میانگین بین 3 تا 10 روز کاری می باشد که براساس تشخیص کارشناس در خدمات ارائه شده مدت زمان آن قابل تغییر است.
- تعرفه هزینه تعمیرات نسبت به تعرفه قانونی لحاظ می گردد و قبل از تعمیر دستگاه به اطلاع مشتری خواهد رسید و تایید نهایی مشتری تعمیرات دستگاه پذیرش خواهد شد؛ و اگر تعرفه هزینه تعمیرات دستگاه بیش از حد معمول توسط کارشناس تشخیص داده شود، به مشتری اطلاع داده خواهد شد و با توافق فی ما بین با مشتری در تایید تعرفه هزینه ها پذیرش صورت می گیرد. هرگونه تعیین هزینه در تعمیر دستگاه به هر مبلغی، ابتدا به اطلاع مشتری می رسد و با توافق و تایید آن پذیرش صورت می پذیرد.
- به هر دلیلی مشتری در ابتدا تعمیرات دستگاه منصرف گردد، طبق توافق هزینه های عیب یابی و باز و بسته کردن و نیز هزینه ارسال مرسوله پستی بر عهده مشتری است.
- مسئولیت سلامت لوازم همراه دستگاه به عهده مشتری می باشد.
- پذیرش دستگاه که توسط هر شخص یا مراکز تعمیراتی دیگر، که به اشتباه تعمیر دستگاه را انجام داده اند و باعث هرگونه مشکلات مضاعف بر دستگاه شده اند؛ معذوریم و این مرکز آنها را پذیرش نخواهد کرد.
- مسئولیت تست (آزمایش دستگاه) حین دریافت دستگاه بر عهده مشتری است، و این مرکز پس از تحویل دستگاه هیچ گونه مسئولیتی نمی پذیرد.
- دستگاه باز شده باشد و قطعه ای یا برد آن برداشته شده باشد، از پذیرش آن معذوریم
- این مرکز هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات و عیوب نرم افزاری در دستگاه تحویل داده شده، نخواهد داشت و فقط تعمیرات سخت افزاری برد الکترونیکی دستگاه مورد تعمیر قرار می گردد.
- دستگاه عیب مکمل (سخت افزاری و نرم افزاری) داشته باشد، حتما مشتری قبل از پذیرش دستگاه، کاملا شفاف مشکل و عیوب آنرا به کارشناس مربوطه گزارش دهد.
- مشتری گرامی آگاه باشید، به وجود آمدن خراش ، خط و خش، ترک خوردگی و غیره در اثر باز و بسته شدن دستگاه های پرسی و کامپکت (Compact) ترکیبی و چسبی از امری اجتناب ناپذیر است.
- دستگاه دارای گارانتی فعال باشد، با توافق مشتری و تایید مرکز آن دستگاه پذیرش خواهد شد؛ و این امر باعث غیر فعال شدن و از بین رفتن گارانتی یا ضمانت نامه دستگاه می گردد و مرکز در قبال آن هیچگونه مسئولیتی را بر عهده ندارد.
- مسئولیت نگهداری دستگاه در مرکز حداکثر تا 10 روز به مشتری اعلام می گردد، لذا خواهشمندیم نسبت به تحویل گرفتن دستگاه خود سریعا اقدام فرمایید.
- صحت مشخصات و آدرس بر عهده مشتری است؛ دستگاه ارسالی به مشخصات و آدرس که مشتری به مرکز اعلام کرده است، پست مرسوله می گردد.
- مرکز خدمات تنها موارد گزارش شده در بخش ایراد را بررسی و اقدام به تعمیر خواهد کرد.
- مرکز خدمات هیچ گونه مسئولیتی در مورد دستگاههایی که توسط پیک ، خاموش و بدون تست ارسال و تحویل می شود ، ندارد.
- تحویل دستگاه در ازای تحویل رسید پذیرش انجام می پذیرد.
- مسئولیت ضمانت تعمیرات به مدت 72 ساعت از زمان تحویل به مشتری می باشد؛ هرگونه مشکل بعد از مدت زمان مقرر بعنوان ثبت پذیرش جدید است و تعرفه هزینه به آن تعلق خواهد گرفت.
- داغی دستگاه تحویل داده نمیشود.
- زمان فعالیت مرکز از 8:00 صبح تا 20:00 است و روزهای تعطیل رسمی مرکز تعطیل می باشد
- مشاوره برای تعمیرات و پذیرش دستگاه توسط کارشناسان مرکز رایگان می باشد
Laptop Repair Service
خدمات تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع لپ تاپ
Mobile Repair Service
خدمات تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع گوشی هوشمند
مراکز خدمات تعمیرات دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی
مرکز شماره (1):
مسئول و کارشناس تعمیرات: حامد مرادی
شماره تماس: 08338264115 - 09188564113
آدرس مرکز: کرمانشاه، شهرک دیزل آباد، خیابان سوم، پشت بانک ملی، فروشگاه رویال
مرکز شماره (2):
مسئول و کارشناس تعمیرات: مهندس ایمان پورداد
شماره تماس: 08334294609 - 09182279240
آدرس مرکز: کرمانشاه، فرهنگیان فاز 2 - ایستگاه 2 ، شرکت پژوهشگران صنعت الکترونیک آریایی
مرکز شماره (3):
مسئول و کارشناس تعمیرات: مهندس مسلم کولیوندی
شماره تماس: 09366960412
آدرس مرکز: مشهد، خرمشهر، خیابان امام خمینی-62 (کوشک-5)، بلوار امام خمینی، فروشگاه صانع
مشتری گرامی
مشاوره با کارشناسان و رفع مشکل بصورت غیرحضوری رایگان می باشد.
لطفا، قبل از مشاوره با کارشناس حتما موارد زیر را برای تشخیص رفع مشکل آماده فرمایید:
- نوع دستگاه
- مدل دستگاه
- علت خرابی
- سابقه تعمیرات دستگاه
- پیغام های که بیانگر عدم فعال بودن دستگاه
اگر دستگاه مشکل فنی و قابل تعمیر دارد، برای هماهنگی و ارسال دستگاه در زمان کاری 8:00 تا 20:00 تماس حاصل فرمایید.